Науково-практичний семінар на тему "Використання інтерактивних дошок в освітньому процесі"
3 березня на базі Хмелівького ліцею ЗЗСО відбувся науково-практичний семінар на тему "Використання інтерактивних дошок в освітньому процесі", на якому були присутні директори навчальних закладів Хмелівської сільської ради та вчителі інформатики.
Розпочався семінар із вітального слова сільського голови Петра Панченка, який привітав гостей, побажав плідної роботи усім присутнім, а також вручив учням 1 класу планшети для навчання.
Після цього у фоє І поверху учні ліцею презентували флешмоб «Ліцею двері широко відкрили, гостей шановних радо запросили» та розповіли про основні досягнення їхнього закладу. Т.в.о. начальника відділу освіти Ірина Головач доєдналася до слова та нагородила подяками, грамотами та подарунками учасників та переможців міжнародного Україно-Естонського освітнього проєкту «Міксіке».
Наукова частина почалася із оголошення кожним учасником своїх очікувань від сьогоднішнього семінару.
Директор Хмелівського ліцею ЗЗСО Олена Пугач із досвіду роботи розповіла про один із дієвих факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу "Педагогіки партнерства".
Після ознайомлення з досвідом роботи керівником закладу було запрошено гостей переглянути фрагмент уроку з учнями 2 класу щодо застосування інформаційних технологій в навчальному процесі початкової школи (вчитель Олена Турчин). З учнями 5 класу було продемонстровано заняття з конструктором уроку Learning Apps (вчитель Рита Щебетун). Учитель інформатики та математики Віктор Щебетун ознайомив присутніх з програмним забезпеченням та основами роботи з інтерактивними дошками. Ольга Загайко продемонструвала використання платформи ZOOM та інтерактивної дошки при організації дистанційного навчання з учнями під час вивчення геометрії в 10 класі. Також гості семінару самі мали змогу стати учасниками онлайн уроку та попрактикуватися з інструментами платформи ZOOM.
Катерина Гарцарік, провідний спеціаліст відділу освіти та соціальний педагог Хмелівського ліцею, провела для присутніх воркшоп, в ході якого три групи створювали проєкти успішних навчальних закладів з різним річним бюджетом.
Наприкінці семінару учасники поділилися своїми враженнями про участь, відмітили високий рівень проведення та подякували організаторам і всім учасникам науково- практичного семінару.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)